iremaydmr ay ne güzel kalabalık aile, bizimki hiç insan görmediği için yabancılamaya başladı herkesi, üzülüyorum bende bu duruma. Siz ek gıdaya baya erken başlamışsınız, doktor mu önerdi 3buçuk aylıkken? Bizimki 4.ayda yoğurt ver demişti, içime sinmediği için vermedim hala 5buçuk ay dolsun diye bekliyorum