CaganikoFernandez Kızlar bebeğimi gece gündüz her uykusunda yarım kundak yapıyorum sevibebenin yarım kundağını almıştım sürekli gece gündüz kundak yapmak sıkıntılı bir şey mi yoksa iyi mi yapıyorum emin olamadım sizce?
Aysunnkaya CaganikoFernandez ben genelde geceleri yapıyorum gündüz nadir yapmıştım ama bi sorun olcanı düşünmüyorum
seyma51 Yarım kundakta daha rahat uyuyorlar bence bi problem yok. Dönmeye başlayana kadar yarım kundak öneriyorlar. Biz 3 aya girdik ben bıraktım yapamam güzel saramam diye korktuğum için