caspermama merhabalar, başka bir başlığa ekledim fakat size de yazayım bütün sorularınızı bana yazabilirsiniz. Öyle ağlatmak çaresiz bırakmak vs Nur hanımda yok rahat olun. Eğitimin temelinde Nur hanım bebeğinizin ijtiyaclarını belirleyecek. Ona göre de yavaş yavaş destekleri kesecek. Biz öyle yapıyoruz. Kendim uyutmayı denediğimde çocugum 15 dakika aglıyordu kucagımda asla uyumak istemiyodu. Nur hanımın yönlendirmesi sayesinde gözünden yas dahi akmıyor suan. Kendisi zaten iki cocuk annesi bir kadın ve cok merhametli asla bir bebegi caresizliğe mahkum edecek birisi değil. Sormak şstediğiniz baska sorunuz varsa seve seve yardımcı olurum