Benim bebeğim de geçen sene listedeki hastanelerden Güney hastanesinde doğdu be 3200 kiloyla enfeksiyonu yüksek denildiği için küvözde durdu 10 gün.Bu suçluluk hissini içimden atamıyorum listedeki hastanelerde doğum yapanlar varmı ben çok çık memnun ayrılmıştım oysa ki.