es6 benim puset bebek arabasina takılıyor bize doğru dönük olsun tanisin diye hemde gözlemlemek için bebeğimi kullanıyorum hala tabi biyerden biyere taşımak için kullanamıyorum ağır oluyor. Sabit arabada hem oto koltuğu gibi kullanıyorum arabadan inerken de bebek arabasına takiyoruz. 4 aylık bu arada