anonim96 eşim askerdeyken 26 gün kaldım gayet rahattık ama annemin evinde panjur veya karartma perde olmadığı için sabahın köründe kalkıyordu annem alıp onu parka çıkartıyordu kahvaltısını yediriyordu sonra bana hazırlayıp uyandırıyordu allah razı olsun ondan. Ama benim bebek genel olarak sakin ağlamaz sadece aşırı dağıtma karıştırma huyu var arkasından hemen toparlıyorum annem görmeden🫢