yks Oğlum sanki büyüdükçe küçülüyor bebek hareketleri yapıyor göğsümu kokluyor oynamak istiyor bebek gibi davranıyor herşeye ağlıyor laftan iyice anlamaz oldu
gencmom_ yks çünkü oda bebek Benim kızımda öyle sabah ağlamaları vb vb ama bebek sayılırlar çok üstüne düşmüyorum doktorumuz 3 buçuk yaşına kadar bebek oluyor demişti
BenDiyeBiri_ yks ah ah benim oğlum bı ay sonra 3 yaşına girecek hareketleri mahvetmis beni hiç memnun edememe sureki ağlama bebek gibi hareketler arada ben büyüdüm abi oldum iki dakika sonra yine aynı şey
yks gencmom_ bebek ama büyüyor laftan anlaması gerek oyun oynamak istiyor ama tek oynamak istemiyor ben oynuyorum resmen
yks bisenakillisinzaten daha kardeş düşünmüyorum ama eşim çok ısrarlı kandırmaya çalışıyor ama inanın daha kendi oğluma yetemiyor ki
Ccyyln bisenakillisinzaten bu aynı biz 😂 kızım iki buçuk yaşında kardeşi doğduğundan beri agu ınga diyor. Küçüğüne baba demeye çalıştırıyoruz o da bak ben söylüyorum baba diyor . Tüm ilgimiz yine onda ama kıskanıyorlar işte
yks Kimyageranne123 bebek değil büyüyor artık canım başkalarına zarar veriyor ve farkında bilerek yapıyor