Yani normal değil bencr kendinizr hakim olmalısınız beneğiniz daha çok küçük onu korkutursunuz. sizi asla yargılamıyorum yanlış anlamayın ama ben aşırı sinirli bir insanım yani böylr bir anda ani öfke nöbetlerim oluyordu ama bebeğimden sonra kendimi dizginledim. dizginledim derken şöyle yine çok sinirleniyorum bazen içimde böyle alev gibi patlıyor o an arkamı dönüp parmaklarımı acıyana kadar ısırıyorum 😂bu şekilde dizginledim kendimi. ben ki sinirden eşime bıçak çekmiş bir insanım bebeğime en fazla 2 kere sesimi yükseltmişimdir bağırmaktan bahsetmiyorum bile hiç olmadı bu yöntemle 😅 kızım 16 aylık bu arada