Oğlum 4 ay 19 günlük ne güzel sakin uyuyan bi bebekti acıkınca iki mıkırdanırdı mama içince susardı gece uyanınca da anlardı gece olduğunu kendi kendine uyurdu çocuğum artık beşiğin içinde dört dönmeye başladı korumalığın birini çıkartmıştım kafasını çarptı o kadar hareketliki böyle çocuğu olan var mı😁 yoksa sadece benim oğlum mu böyle diye düşünüyorum .
yatağın başına koyuyorum sonundan topluyorum çocuğu. Battaniye zaten örtmek işkence😢
devamlı ayaklarıyla üstünü açıyor delireceğim.
devamlı gece onu izliyorum üstünü açıp üşütecek diye korkuyorum 😐
Allah aşkına bana yalnız değilsin diyinnn😂