KLORAK Bu ülkede ne sağlık çalışanlarına ne insanlara güven kalmadı maalesef sırf para için her şeyi yapan doktorlar sırf biraz daha para için instagramda fenomencilik oynayıp aileleri endişelendirenler asla ve asla işini doğru düzgün yapmayan doktorlar yüzünden binlerce para saçmaya mahkum edilen bizler maalesef bu bir görünen yüzü hangimiz paramızla ya da paramız olmadan içimiz rahat bir şekilde döndük ki hastaneden yıllardır bizi böyle böyle bitirdiler.. Oğlum doğdu doğalı hiçbir doktora güvenemiyorum bir ilaç vermek için bile üç dört doktor geziyorum nasıl bir vicdan nasıl bir insanlık hayret edilesi.. çok üzgünüm şimdi insanlar ihtiyacı olan bebeğini bile orda bırakırken nasıl endişelenecek ne kötü bir dünya 😞