Sydnr06 Arkadaşlar bu 1 yaş sonrası bize hiç iyi gelmedi bebeğim 14 aylık nerdeyse 1 aydır beni görmesin aşırı derece dayak yemiş gibi ağlıyor hiç bir iş yapmama izin vermiyor kahvaltı yaparken bile sürekli bi ağlama modunda 5 dk televizyon açıyorum onu bile izlemiyor gittiğimi görsün ağlıyor sizdede aynı durumlar oldu mu nasıl baş geldiniz böyle yapmasının sebebi ne
LadyGaddar Sydnr06 Benim bebede böyle Bi çözüm bulamadım sadece akşamları beni bırakıp aynı muameleyi babasına yapiyor🤦🏼♀️
sessi Sydnr06 10- 11 ay arası böyle bir atak yaşadık oğlum bana yapıştı ama gerçekten yapıştı yerde bile iki saniye oturmuyırdu kucağıma gelip boynuma sarılıyor bu kalk gezelim demek😅 banyoyu çok seven oğlum çığlık kıyamet orda bile durmuyordu kaç kez banyodan yaptırmadan çıkardım hatırlamıyorum 😅iki üç gündür düzelmiş gibi yapıyor en azından bir ikidakikalık yanından kaçabiliyorum 😂bunuda şöyle aştık babasına gitmek istemiyordu onunla tek yaptığı aktivite dışarda gezmekti bebek arabası ile değil birebir temas kurdu yani önce 10 dk ekmek almaya vs gitti sonra yqrım saat uzattı giderken ben hep uğurladım eve gelince sürekli oyunlar oynadık ben hep yemek yapıyorum hemen dönücem dedim doltorumuz saklambaç oynayın dedi önce kucağımda oynattık sonra kendisi inmek istedi o saklandı ben buldum ben saklandım babasıyla beni buldular saklanma sürelerini uzattık su an babasıyla daha uzun süre duruyor aynı odada işlerimi yapıyorum azda olsa kendisi tek oynamaya başladı bence bunları deneyin yararlı olabilir kısa kısa kendinizden biraz ayırın
sema_068 Sydnr06 benimki de böyle. En azından yanımda mızırdamadan oynardı. 2 3 gündür sürekli ağlama hâlinde. Azılar mı zorluyor bilmiyorum. Gün içinde sürekli parka çıkıyorduk 2 3 gündür soğuktan götüremedim. Mahvediyor bizi hiç durmuyor
BskSrc Sydnr06 20 aylığız şuanda, 18inci aya girdiğimizden beri aynı durumdayız. Beni wc’ye bile gondermiyor. Bensiz asla uyumuyor ve yemek yemiyor. Özellikle akşam olduğunda 18.00den sonra sürekli paçamda!!!😔
Asya2013- O durum bizde 8 10 ay arası oldu surekli pacamdaydi. Odadan diğerine gitmeme bile ağlıyordu sonra biraz duruldu. İki aydır da ise başladım yine eskiye döndük ne temizlik ne iş hicbirsey yaptırmıyor😃
Justmm Bu durum gayet normal ara ara oluyor geçiyor ama normal. Brnimde kızım 16 aylık 2 hafta önceye kadar öyleydi asla durmazdı babasında bile ama şu an gayet iyi yani. Ama biliyorum ki yine başlıcak dediğim gibi ara ara oluyor sonra normale dönüyor
Meri-Mel 23 aylık kızım daha yeni anne diye beni arıyor ,sadece temel ihtiyaçlarında ve uyuyacağı zamanlarda arardı onceden hatta bir ara dışarıda ananesi varsa ananesinde,babası yanında ise onda dururdu
Husnur Sydnr06 kızlar benimde böyleydi özellikle uyanınca beni görmesin kıyamet kopardı ama 1 haftadır kendi kendime diyorum 1 dk fazla ağlasa bişey olmaz diyorum uyanınca odasına gitmiyorum sesleniyorum oğlum ben mutfaktayım gel diye ağlaya ağlaya geldi ilk üç gün ama son 3 4 gündür hiç bi şekilde ağlamıyor uyanınca oyuncaklarını da alıp geliyor yanıma 13 aylık