Ftet 7 aylık erkek bebek ağzına göğsümü alıyor ısırıyor bırakmıyor asla emmiyor çook sinirliyim bebeğime normal mi ya kızdım ısırmayı bırakmadı ben napıcam yemin ederim bilmiyorum
farelikoyunkavalcisi Ftet 11 aylık hala ısırıyor benden tepki bekliyor vermeyince daha çok ısırıyor artık ısırdığı an memeyi kapatıyorum çünkü kızıp sesimi yükseltmek istemiyorum
Ftet farelikoyunkavalcisi ben büyük tepki verdim kızdım baya kendime engel olamıyorum bu konusa sabır gösteremiyorum anneliğime tükürüyüm
farelikoyunkavalcisi Ftet ya burada birkaç gün önce bir anne ısırdı kızınca bir daha emmiyor meme reddi yaptı dedi bende ondan sonra daha sakin kalmaya çalışıyorum 🥺
Ftet farelikoyunkavalcisi o yine ben 😂 meme reddi yaptı zaten ısırıyor sadece asla emmiyor ağzına alıp ısırıyor bırakıyor emmek yok bi kere ısırdı bekledim napcak diyw kendi ısırıp çekti emmedi asla itti
farelikoyunkavalcisi Ftet ay isme hiç dikkat etmemişim😅😅 nasıl atlatacağız bilmiyorum ama çok ağrılı bir süreç ona eminim🥺
farelikoyunkavalcisi Ftet hiçbir fikrim yok tecrübeli anneler görmüyor sanırım keşke biri bir şey dese
Ftet farelikoyunkavalcisi anneler bizi görünnn siz hiç yaşamadınız mı bu dönemii 😊😊😊 meme reddinin her ayı zor ya bi mamaya başladım 1 aylıkken etraf yüzünden 7 aydır meme reddinin her halini yaşadım başta biberon verdiğine aşırı pişmanım
farelikoyunkavalcisi Ftet bende 4. Ay civarı yaşadım 1 ay sürdü sadece yatarak emiyordu bende hem meme hem mama şeklinde ilerledim avent biberon bizde çok şükür hiç sorun yaratmadı şimdi de reddetmiyor ama sürekli memede ve sürekli ısırıyor 🫠