SweetMom__ Kızlar dün çok beğenerek ceket aldm ama orda deneyemedim bebeğim durmadı için elimde değişim fişi var dün eve geldim denedim yanlisklaa koptu sorun olur mu ya ? Lcw den almıştım. Bugün gidip biraz daha büyüğünü almak istiyorum.
SweetMom__ LadyGaddar etiketi ile goturcem durumu izah ederim kız ben 36 bedende kalmışım sanıyorum kız doğum yaptn incecik beli unut vücudu unut😂😂
LadyGaddar SweetMom__ Aynen bisey olmaz cnm değişirler, bebe biraz hareketlensin o aldiginida verirsin Ben bu ay hem hastalıktan hem oğlum sagolsun 3kilo vermişim çok şaşırdım
SweetMom__ Ogulluana gideceğim birazdan hazırlanıp 36 beden aldım eskiden di o 😂😂 tombul olmuşum biraz 😔
SweetMom__ farelikoyunkavalcisi askm direk alacağımı hemen denicem kasaya götürüp değişim dicem çıkıcam 😂
Tubaalprsln SweetMom__ Değiştirirler canım ben dün kotondan değiştirdim pantolonun içindeki etiketle fişteki uymadı o gün almamışsınız falan dediler itiraz edince kamera kaydına bakıcaz dedi bakınca aradılar etiketi bende çıkarmıştm yıkıycaktm defoyu görünce yıkamadım bağladm dedim bişey demediler
SweetMom__ Tubaalprsln aa ne saçma fişi varsa mecbur yapacaklar ben alırken dün dedim değişim var mı diye etiketi geri vericem onlara
sareveannesi_ SweetMom__ İp kısmı duruyorsa tekrar bağlayabilirsiniz ben öyle yapmıştım bir problem çıkmamıştı içteki boyun etiketi kısmına bağlamıştım