inci86 Kızlar bebeğim 11 aylık evden neler yapabilirim home ofis yapmak istiyorum çağrı merkezinde sizce yapabilir miyim
acimavi inci86 yapan anneler var, bana çok mümkün gibi görünmüyor, bebek sürekli anneyi isteyecek, telefonla normal zamanda konuşmak bile zorken çağrı merkezinde hizmet vermek bana çok zor olur gibi geliyor. Üstte kalsın, bilgisi olan anneler görürler belki
EgemenAtam inci86 Valla nasil yapiyorlar bilmiyorum eger tek bakiliyorsa imkansiz gibi ya bebegim beni kendi ailemle bile gorusturmuyor 2 dk🤣