Koca yazı sadece askılı zıbınlarla geçirdik evimiz sürekli 30 derecenin üstündeydi şimdi de doğalgaz falan açıyorum açmadığımda da 22-23 derece oluyor ama kendim bile çok üşüyorum oğluma hep alt üst uzun kollu takım giydiriyorum uyandığında da uzun süre örgü yelek giydiriyorum ama hep burnu kırmızı her dokunduğumda buz gibi oluyor.Şimdi takımların içine kısa kollu yada askılı zıbın giydiriyorum ama biraz daha soğuduğunda içine de uzun kollu zıbın mı giydirmeliyim ?