LadyGaddar yorgunumyorgun Bence digerleride arkasından sırayla gelir Genelde hiç diş olmayınca test yapıyorlar diye biliyorum Yinede için rahat etmiyorsa Bi doktora daniş
asam yorgunumyorgun cok normal hic disi olmasa ewet doktor gorsun ama 2 disi varmis bazi bebekler gec cikariyor disini bse oldugunu sanmiyorum
Sksjsjjsks yorgunumyorgun bizde 14 aylığız 3 yeni çıktı canım sorun olduğunu düşünmüyorum hiç olmazsa belki. Bşr ihtimal sorun diyorlar
tontonannesi yorgunumyorgun 15. Aya girmek üzere 4 dişi var oğlumun. Bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum elbet çıkacak zamanla 😍
yorgunumyorgun asam Doğru söylüyosun 1 yasında çıkardık 2 dişide 😀 Bekleyeyim bakalım devamı arka arkata gelir umarım