Oaey24 o biraz bulunduğunuz şehre bağlı aslında ben afyondayım 5,5 yaşında oğlum var 6 ayından beri uyku tulumu kullandım 2 yaşına kadar yanımda yattığı için daha ince tulum tercih ettim 1,6 galiba e bebek tulumlarından sonra yatak ayırdık lcw da 2,5 tog aldım ben onu yorgan gibi düşünüyorum bizde mesela gecelik giyiyoruz yorgan örtüyoruz oda aynı gecelik üstü tulum he hava sabaha karşı serin olduğu dönem sadece iç çamasırı üstüne tulum giydiriyorum şuan bi bebeğim daha var orada aynı şekilde o abisinin ince tulumunu giymeye başladık