gamzesameturkoz korkmayın mesela biz çay içerken sürekli bardağa dokunmak yada içmek isterdi. Hayır demeyle baktım olmuyo gel iç dedim ona gel dokun. Daha dudağına deydirmeden sıcaklığı hissetti. Geri dönüp gitti. Bu bebekler düşündüğümüzden daha zeki😃şimdi gel çay iç diyorum arkasını dönüp gidiyor. Demek istediğim bırakın zaten canı acıdığında duracaktır.