Elaa11 Gerçekten çocuğunuza çok üzüldüm size bile erken al diye söylüyor. Sabah 8 akşam 5 e kadar ilk okul bile o saate kadar kalmıyor nasıl içiniz el veriyor ya bırakın çalışmayı çocuğunuzdan önemli mi ben olsam hırçınlığı da geçer daha büyük yaramazlıklar yapardım heralde yazık