Merhabalar, bebeğim 1 aylık oldu 1 ayın 20 günü poposu pişikli geçti. Doktora götürdüm mantar dedi fucitec+ hamazinc+ trosyd karıştır sür dedi. Her seferinde sabunlayıp yıkayıp kremleyip kuruluyorum ve öyle bez takıyorum, bez de molfix pure&soft ama yine de mantarlı bölge kanamaya başladı kafayı yicem bu nasıl geçer 😭