9 aylık grıp olduk ama 9 gun oldu hala burnu akıyor ve daha ıyı olmadı kızcem dedım aşı yaptırsam doktor da konussam da kasım ayında bu ay 9. Ay aşısı var obur aya anca olur yaptıranlar öneriyor musunuz cidden koruyor mu yaptırınca ateş herhangi bi etki yapıyor mu