ipekkkkkkkkkkk benimde oglum 3,5 aylik hatta yaparkrn 3 aylikti 😅 dikisli eriyen dikis attilar yanindaydik ameliyatı boyunca 1 kisi aliyorlar gayet güzel gecti cok beverikli bi doktor 10 dk bitti👍🏼 cokta cabuk iyilesiyor inanin kesinlikle bir an once yaptirin 👍🏼