Sevdabuyuk valla canım 10 güne kadar anne sütüyle normal diyorlar doktora gidersen fitil veya lavman yapıyorlar biz çok yaşadık kabızdı doktorun yönlendirmesi fitil dedim zararlı değil mi çok kullanım sonucu kaslarını gevşetiriz dedi bende o zaman gün kurusu aldım marketten içine içme suyu kpydum kaynattım suyundan verdim baya ertesi gün hepsini yaptı şuan 7 aylık hiç bir şeyde olmadı ilaçtan daha zararlı değil hiç bir şey