Yunusilann tabiki çok insan var sebebsiz yere içeri giren adalet muhakkak yerini bulur direk sebepsiz aldılar demişsin polisin hakimin alma sebebi vardır suçlu olup olmadığını mahkemede karar verilir zaten demek istediğim durduk yere almazlar konu ne bilmiyoruz tabiki Bi olay yaşandığında yanında dahi bulunsa onu alırlar bu Bi sebepdir o da suçlu konumuna düşer durduk yere hiç bişey yokken almazlar demek istediğim bu