dertlikaval gündüz 40 da yanıyor gece 45,50 yakıyorum maalesef şuan alt üst kimse açmadı daha o yüzden soğuk oluyor herkes açınca 40 bile yeterli oluyo bebeğim üzerini sürekli açtığı için yakıyorum ben . Misal şuan 25 derece ev 45 de yanıyor bence 21,22 lerde bebek donar