ttrck 2,5 yıl önce hospitalistte Derya hanım doğumumu yaptırmıştı sezeryan olmama rağmen çok zordu çünkü sıvı kaybımı kontrol etmeden doğumu gerçekleştirmeye çalıştıkları için bebek hareket etmedi kestiler kan fışkırıyo mecbur doğurtmaya çalışıyolardı canımı çıkarmışlardı sonra Volkan bey die birini çağırdılar hepsine bastı fırçayı 5 dakkada 3 tüp sıvı verdiler anestezistlerden çok memnunmdum bebeğimi allahtan küzeve filan almadılar . . Allhtan bilincim yerindeydi allah korusun baygın olsaydım ve bebeğimde doğum kaynaklı bir problem olsaydı eğer doktor kabul etmeyecekti doğum kolay oldu deyip işin içinden çıkacaktı . . Sezeryanla doğum yapacak kişilere rica ediyorum lütfen tam anestezi almayın doğumun her anında bilinciniz yerinde olsun zaten acı hissetmiyorsunuz Allah korusun aksi durumda inkar edemesinler şikayetçi olacak deliliniz olsun