Gozdeklnc20 Ben de Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım kızımda Akdeniz anemisi taşıyıcısi kan değerleri hep düşüktü ,Ben zaten şüpheleniyordum biz de gen testine soktuk orada çıktı. Herhangi bir sıkıntı olmuyor bizlerin Sadece diğer insanlara göre kan değerlerimiz daha düşük oluyor. Hayat boyuda herhangi bir problem olmuyor canım, canını sıkıcak bir şey yok sadece diğer insanlardan kan değerlerimiz her zaman daha düşük oluyor istediğin kadar ilaç al😔 sağlıkla kalın 🙏🤍