Pisi polisiye olarak belki okumuşsunuzdur john verdon ‘aklından bir sayı tut’ ve serisi. Bir de robert galbraith ‘guguk kuşu’ serisi var, en sevdiğim serilerdendir. Distopya olarak Rick Yansey ‘5. Dalga’ serisi, onu da çok severek okumuştum. Kalın çok okudum demişsiniz ama en tavsiye edeceğim kitaplardan birisi, korku ve distopya ‘hiçlikten gelen kız’ 800 küsür sayfalık bir kitap :) korku, polisiye ve psikopatlık olsun derseniz de jean christophe grange kitaplarını söyleyebilirim. Okuduğum dönemlerde çok etkilenmiştim kitaplarından. Günümüzde onun kitaplarını okumak psikolojimize nasıl etki eder onu bilemiyorum tabii