Bende 4. Aya kadar yaptım ilk tam sonra yarım bende korkutordum hep kundak yapicam diye çünkü dönerse yapılmaması lazımmış bir elini bıraktım arada bir denedim kendini uyandırıyor uykusu bölünüyor biraz geçince açtım tamamen başlarda sıkıntı oldu ama geçti şükür şimdi 5 aylık olduk şükür