Saat 12 de uyuttum 3 te uyandı ve 6 buçukta uyudu :( bu bir anne dramıdır :) sabah tüm enerjisiyle coşar ama ben büyük ihtimalle zombi gibi gezerim😂eşim grip olmasa o bakar ben uyurdum biraz ama maalesef :( bir tek benim bebeğim mi çok ağlaşan kucak bağımlısı kendiyle vakit geçirmeyen düzgün uyku uyumayan merak ediyorum. Hayır sanki sokaklarda festival var bir tek biz ana oğul evdeyiz gibi mutsuz😂çılgın bir bebek anlayacağınız :)