Yaklaşık bir aydır geceleri sık sık uyanıyor 8 9 10 artık sayamiyorum diş dedim o süreci bitirdik internette uyku terörü diyor 15 18 ay arası başlıyormuş belirtiler çok uyuyor sizdede var mı böyle bir durum ne yapıyorsunuz saat başı uyanıyor çok ağlıyor çığlık atıyor korkmuş gibi hareketler yapıyor