Oğlum huy değiştirdi aşırı garip huylar oluşuyo resmen ya ben hala uykumu alamıyorum ya kalkıp bu saatlerde ,oturuyor yatakta boş boş sebepsiz ağlıyor en son napalim diyorum gidelim diyor kalkıyor odaya gidecek ne işin var uyuyoruz şuan diyorum iyice ağlıyor babası işte ,ağlarken baba diyor neden böyle yapıyor hiç anlamıyorum ama uykuya dair gram içimde yok artık nefret geldi böyle yasamaktan usandım