sevval01 26 gün oldu doğum yapalı sezeryan çok şükür çoğu gitti fakat az biraz alttan göbeğim kaldı sezeryan olup bu dönemde neler yaptınız göbek nasıl gitti deneyimlerinizi paylaşır mısınız bana da fikir olur hem ❤️