Kİzlar geçen ay 6 ayda sağlık ocağına gittiğim de 7 ay da aşı Yok ama kanıni alıp Kızılay’a gönderecez demişti bende simdi sağlık ocağındaki doktoru aradım ebe istifa ettiği icin oda hayır bu ay oyle birsey yok 8 veya 9 dur yanlış söylemişlerdir dedi kafam karıştı 7 ayı geçiren veya 7 aylık olan yazabilir mi