Layddiana ben çalışmıyorum eşimde esnaf kızım için kimlik başvurusuna gittiğinde eşime bir evrak vermişler doğum parasını alabilirsiniz diye. 16 bin lira olduğunu biliyorum ama eşim almamış ve benim bundan 1 ay sonra haberim oldu nefesini sorduğumda tüyü bitmemiş yetimlerin hakkı var çok şükür bizim ihtiyacımız yok dedi bende sen nasıl uygun gördüysen öyle dedim