merhaba kızlar 3 yasına gircek kızım bu ayın 27 sinde yani ilgisiz büyümedi halen ilgileniriz şöyle diyim gnun 12 saati onunla oyna ilgilen 1 saat oturuyorm dnlenmek icin benle kmse oynamıyor deyip gecip bi köşeye işiyo veya canı skldıgındada yapıyo bilerek yaptm diye sırıtıyo bide tuvaletini ogreneli 7 ay oldu sakin kaldım hep bidaha olmasn tamammı bu yaptıgn cok yanlıs kızım diyorm sırııtp bilerek yaptm diyor hiç tepki vermedm 1 ay 2 gunde bi veya hergun ben ortalıgı yıka sil tükendm az önce gitmş koltga işemiş ve aynısnı dedi artk benmkide can sabrım tukendi bu saat oldu uyumadı poposunu cimcikledm tamam bidaha yapmıycam özür dilerm dedi umarm yapmaz cok üzgnum nden boyle yapıyo olablr yoruldm psikolojik olarak zaten asırı yaramaz büyüdü ve halen hareketli ve cokta zeki herseyı bilip farknda olan bi cocuk nden bunu yapar ki😓