purplemomm00 Ayın 15i 1 yaş aşısı oldu bebegim atesi hep yüksekti ara ara dusuyurdu biraz önce kistu atesi yükseldi ilik banyo yaptırdım Sizce hastaneye götürmelimiyim yoksa normal Mi
jap purplemomm00 salgın var gene kusma ishal. İki kızım da nasiplendi malesef. Aşıdan ateşten dolayı kustuğunu düşünmüyorum yarın götürün bence bi
Mathilda_ purplemomm00 şuan benim oğlumda öyle ateş kusma boğaz enfeksiyonu geçiriyor antibiyotik kullanıyoruz ama hâlâ düzelmedi ateşi de düşmüyor kafayı yedim isterseniz bi götürüp gösterin daha kötü olmasın
purplemomm00 Mathilda_ götürdüm hastanedeyiz şu an boğazı da şişmiş enfeksiyon sanırım antibiyotik verdi😪
Mathilda_ purplemomm00 geçmiş olsun sanırım yine salgın var benim oğlumun da hırıltısı başladı kafayı yemek üzereyim