Çok yoruldum hergün yeni bir umutla uyanıyorum bu gece bari güzel geçsin diyorum.
3 aylık kızım genellikle her gece gaz sancısından kucağım dışında bir yerde durmuyor bıraktığım an uyanıyor emme pozisyonunda yatıyor
4 yaşında kızım var 1 haftadır sürekli yatağını ıslatıyor sebebini asla bilmiyorum gece 2 defa yaptığı oluyor yatağa görmesem ıpıslak öyle yatıyor kalkmıyor da rahatsız olup küçük bebiş uyusa büyüğe bakmaktan yine uyuyamıyorum
4 yaşındaki kızım bebek doğduğundan beri asla uyumuyor zaten 12 de zorla uykuya geçmiş oluyor resmen kafamı çok dolu hissediyorum
Bu kadar zor olacağını hiç düşünmemiştim
Bazen durup sen ne yaptın be kızım diyorum kendime kabus gibi geliyor resmen
Bütün bunların yanında büyük hasta oluyor küçük iki aylık bebişe bulaştırıyor sürekli tekrarlıyor bu döngü
Bugünlerde biter mi bende eskisi gibi( tek çocukluyken olduğu gibi ) dışarı çıkabilirmiyim onlarla
sosyal olabilir miyiz tekrar eşimle oturup gece film keyfi yapabilir miyiz acaba
Hayatım bitmiş gibi hissediyorum çok tükendim şu saat oldu anca uyudular mesela bu saatten sonra insan ne yapabilir ki ee tabi bide uyanmazsa bıraktığımda