Artık ne yapacağımı şaşırdım sürekli okuyorum gün içinde sıfır ekran asla görmüyor neyden etkileniyor neden oluyor bilmiyorum ama demin çığlık atarak uyandı o kadar korktuk ki hem uyuyordu hem de hıçkıra hıçkıra ağlıyordu elim ayağıma dolandı çok zor sakinlestirdim ne yapmalıyım bu durumu yaşayan var mı acaba