kuzeycinarbaby Benim bebeğim de dün menenjit aşısı oldu ama hiç ateş çıkmadı. Demek değişiyor kişiden kişiye. Önce oda sıcaklığını düşürün , oda sıcaklığını düşürünce bazen ateş de düşebiliyor düşmezse kısa kollu zıbın ile bırakın bebeğinizi, eklem yerlerine ıslattığınız bezi sürün. Doktorun verdiği şurubu kullanın , oğlum 2 kere ateşlendi en iyi fitil geliyordu, şurubun çok faydasını görmedim, özellikle calpol’ün. Geçmiş olsun 🌸