Bu bir atak mıdır yoksa diş midir yoksa meme alışkanlığımıdır bilmiyorum 1 2 aydır böyle her gece bazen saat başı bazen yarım saatte bir ıhhh diye mızırdanıyor saat 12 den beri uykuya döndürüyorum yatıyorum mızırdanıp ağlıyor gündüz zaten 15 20 dk uyuyor tek uyku yapıyor ne yapacağım şaşırdım bir tek ben mi böyleyim acaba benim gibi olan var mı