Merhabalar 2 gün önce oğlum 18. Ay aşısı yaptırdım ama bacağı iğnenin yeri çok şiş ve taş gibi sert kızarıklıkta var ve o bölge ateş gibi yanıyor resmen ilk defa böyle oluyor çok endişelendim başına gelen var mı daha önce acaba.. sabahta geçmezse doktora gideceğim