Kızım 1.5 yaşında 9.8 kg yemek seçen bir çocuk ama aşırıda hareketli bende bu konuya çok takıyordum hala takıyorum aslında ama gelişimde bir sorun yok ve doktorda bişey demediyse içiniz rahat olsun. Daha küçük bebeğiniz kilo aldırıcı atom vs ne bileyim zorlamayın bence iştahı iyiyse zamanla alır. Ben geçen kızıma yaptım atom onu bile az az veriyorum şişirmeye çalışıyor gibi hissediyorum çocuğu. Genetik faktörde önemli. Buradaki postlara da aldırmış etmeyin bende çok bakıp üzülüyordum yok bebeğim 1 yaşında 14 kg yok 9 aylık 12 kg. Tamam en iyi anne sizsiniz diyesim geliyor 😂 çocuk bu bünyesi öyle korkmayın zamanla alır