Kızlar biz önce aptamil pregomin syneo verdi doktorumuz ama bebeğim içmedi kustu ve iğrenerek ağzına alıyordu bu arada bebeğim 43 günlük daha sonra neocate ya geçiş yaptık ilk gün yedi gazını normal çıkardı kusmasi 1 kere oldu ama 2. Günü çok kusmasa bile sık sık az az kusuyor sizce neden böyle olan varmi lütfen yazsin ve maamayi sevdirmek için ne yapmalıyım