Deletedmom_216 minnosunannesi06 ben bi kac sene once trenckot alsim gorseldeki model geldi ama asla trenckot kumasi degildi. Bi daha da almadim. Kumaslari vs cok dandik geldi bana elbisede almistim cok sert cok kötüydü
Umena minnosunannesi06 bedenin ne olursa olsun iki üç beden büyük al, gelen ürünler bazen küçük yırtıkları oluyor dikiş yerlerinde terzilik işi olabiliyor harici günlük olarak alınabilir
Aptalllarsizi minnosunannesi06 ben alışveriş yaptım 4 5 kez bana dandik ürün gelmedi hep memnun kaldım fiyatları da iyi fiyata göre kalitesi var
afraybars1 minnosunannesi06 kor ürünleri hariç kumaşlar ürünleri kötü ama kot bişey alacaksan çok güzel ben pantolon almıştım bi tek ondan memnunum 😂
minnosunannesi06 Deletedmom_216 ya eşofman takımı goeusm az önce 1tl yaizyor kargo 69.90 toplam 71 TL ödeme çıktı şaşırdım acaba yalanmi
Deletedmom_216 minnosunannesi06 yok bu fiuatlari dogru ama kumasi vs cok kotu. Benim aldiklarimin seasinda esofman tskimi da vardi ama hic begenmedim ilk yıkamada rengi atti
Aptalllarsizi minnosunannesi06 ben etek bluz treckot abiye ve çanta falan aldım kumaşları gayet iyiydi etek dışında esnek değildi ama tanık takımlar tuylenebilir kumaşı da iyi gelmeyebilir komşun beğenmemişti
afraybars1 minnosunannesi06 valla bacım aynen öyle belki o da şansa gelmiştir çünkü daha başka bişey almadım 😂
onay02 minnosunannesi06 Kumaşlar rezalet derecede kalitesiz boş yere para vermeyin bende çok ucuzmuş diye sipariş verdim bi kaç parça biri de mi iyi olmaz 😄