Kızlar öncelikle vaktinizi alıyorum ama biraz akıl verirseniz çok sevinirim ben yaklaşık 1 sene önce boşandım ailemin iki evi var bi süre diğerinde kaldım kardeşimle git gel yaptı ailemde zaten artık öyle bi durum olmayacak hepimiz bir arada yaşayacaz diğeri satıldı şimdi ben ayrı kaldığımdan ve çocuğumun üstüne çok titrediğimden nereye gitsem çocuğumu hiç yanımdan ayırmadım dedesini çok seviyor ama annemle pek kalmıyor bide boşanınca daha çok üstüne düştüm sürekli bir aradayız çocuğum doğduğundan beri zor bir bebekti zaten hala öyle kimseye yaklaşmaz bugün iş görüşmesi için kardeşime bıraktım daha sonrasında işe alındım ve işlemleri yaptırmak için çıktım çocuğum benim sesimi duyunca durmadı ağlıyordu onu da yanıma aldım işe başlama konusunu anlatmaya çalışıyorum ama kesinlikle hayır diyor hep ağlıyor akşam 6 sabah 8 çalışıcam gece vardiyası seçtim onun için bi gün çalışıp bi gün boşum ama şimdi hiç bensiz uyumadı ben sallayarak uyutuyorum durur mu psikolojisi daha mı çok bozulacak o görmeden evden çıkmaya çalışıyorum ama çok da korkuyorum zaten babasıyla az görüşüyor benimde olmayışım onu çok etkileyecek diye çok korkuyorum nasıl alıştırabilirim bu süreçte çalışan anneler siz neler yaptınız fikir verebilir misiniz