Bossbaby kadınlar olarak erkeklerden önce birbirimize sahip çıkmalı ve birbirimizin yanında olmalıyız. N’olur ilk yaptığımız şey birbirimizi yargılamak olmasın. Onu zaten yeterince yapıyorlar. Irkımız, dinimiz, görüşümüz, kıyafetimiz ne olursa olsun kadın kadının elinden tutmalı. Kimden gelirse gelsin her türlü şiddeti her daim kınayalım.