Yeni 3 aya girdik geçen hafta grip olmuştu (aile büyükleri yüzünden) hala burun temizliğine devam ediyoruz 3 gündür doğru düzgün süt içmiyor hep parça parça mamada verdim onada aynı tepki biberon değiştirdim oda aynı tepki.. biberonu verince ağlıyor çıkarıyor elini emiyor.. çıldırıcam nolur yardım? 🥹