Kızım hastaydı calpol pedifen antibiyotik şurup kullandık kakası degisti hemen doktora götürdüm bıraktık ilaçları bırakmalı 1 hafta oldu ama hala çok kaka yapıyor her mama içerken ıkınarak gaz cikariyor kaka yapıyor geceleri tam kabus oldu kaka yaparken uyanıyor pişik oluyor geçiyor tekrarlıyor başına gelen varmi