Fatma22
Fatma22 bizde aynı sorunu yaşamıştık emdiğini ve gazdan ağladığını düşünüyordum ememiyormuş bizimki açlıktan uyumuyordu sürekli ağlamalı geçiyordu eşimle tek baktığımız için ne yapacağımızı bilememiştik ilk doktor kontrolünde biraz sarılık yüksek çıktı doktor mama vermemi söyledi bebeğimin açlıktan damakları kurumuş artık. Eğer doyduğunu düşünüyorsanız gazdan ağlıyordur ama ememediğini düşünüyorsanız silikon göğüs ucu kullanmanızı yada mama vermenizi tavsiye ederim geçiyor o günlerde biz 3 aylık olduk bile mama verirsenizde kendinizi yetersiz hissetmeyin yeterki bebeğiniz doysun ❤️